Associació d'ajuda de TDAH del Bages
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

TDA-H al Facebook!!

2 participantes

Ir abajo

TDA-H al Facebook!! Empty TDA-H al Facebook!!

Missatge  Carla Ds Gen 24, 2009 2:25 pm

Hola... ja fa temps que dec a lOlga aquest missatge per dir-vos a tots que està disponible al Facebook un fòrum de discussió sobre el TDA-H!! Hi ha bastant moviment... aneu-hi a mirar és molt més que interessant!!!

A més, donem les gràcies des de l'Associació d'Ajuda de TDAH del Bages, per publicar el fòrum i permetre publicar la Web.

Si no poeu accedir-hi a trevés dels links cerqueu a Amics el nom següent: gueta-tdah.

Qualsevol dubte ja sabeu on som!!

Fins aviat!!!

Carla
Moderador/a

Nombre de missatges : 50
Data d'inscripció : 06/04/2008
Edad : 36
Ubicació : Manresa (BCN)

Tornar a dalt Ir abajo

TDA-H al Facebook!! Empty gueta-tdah

Missatge  gueta-7 Ds Gen 24, 2009 7:27 pm

Gràcies Carla,amb presentarè amb dic Olga nom real,soc mare de dos fills amb tdah el petit te 10 anys el gran 13 anys,porto 5 anys lluitan i seguirè lluitan per que ells amb donen forçes,vaig voler formar el grup gueta-tdah per que penso que encara hi ha molta falta d'informaciò i per que crec que amb la experiencia nostre podem ajudar a molta gent,penseu que a mi ningù amb va dir que els meus fills tenian cap pobrema yo soleta vaig moure cel i terra per saber que estaba passant amb els meus nens,un dia van fer un escrit molt complet a la vanguadia sobre els nens amb tdah,vaig veure el meu fill reflectat amb aquella pàgina,a partir d'allà no he parat de agafar informaciò i de mourem per que avegades estem tant desorientats que necesitem tenir la màxima informaciò per que no s'escapi res de la educaciò del meus nens i aixì saber que tenim que fer.L'altre dia vaig rebre un correu de una mare desesperada però contenta per haber descobert el grup gueta-tdah,nomès per la poqueta informaciò que habia llegit aquesta mare ha sapigut que posiblement el seu fill es tdah,això es el que amb fa moure perque vui veure la felicitat de tots els nens.Yo recomano a tothom que es posa al grup que facin corre el grup per tots el seus coneguts posiblement vosaltres tambè podeu ajudar.

Com diu la Carla yo faig propagando de l'associaciò per que crec que va molt be tenir una associaciò aprop de casa.Tambè hi ha la presidenta d'una associaciò de Vigo i ara hi ha una noia de la plataforma del tdah i la Carla penso que entre tots podem fer molt,habera si tenim sort hi ens entra la ministra de educaciò jejejejeje es broma però posible..TONETS A TOTS per cert ya som al grup 72 personas GRÀCIAS.

gueta-7
Visitant ocasional
Visitant ocasional

Nombre de missatges : 33
Data d'inscripció : 18/12/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum