Associació d'ajuda de TDAH del Bages
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

TDAH - TREBALL DE RECERCA BATXILLERAT

2 participantes

Ir abajo

TDAH - TREBALL DE RECERCA BATXILLERAT Empty TDAH - TREBALL DE RECERCA BATXILLERAT

Missatge  Rihan Boulanouar Dj Jul 16, 2009 9:41 pm

Boness!! Fa poc que hem vaig interessar per fer el treball de batxillerat sobre la hiperactivitat. La meva tutora hem va donar la idea i la vaig acceptar amb gust però sense saber molt bé del que m'estava parlant. Encara no ho sé del tot bé, necessito informar-me més sobre el TDAH, és el meu treball per aquest estiu. Sóc de Tarragona i m'agradaria saber si per aqui a prop hi ha alguna associació per l'ajuda al TDAH, per lo poc que m'informat me donat compte de que la gent és molt ignorant en quant al TDAH i que normalment es tracta als nens que la pateixen com als típics "mimats per la seu mare" i que estan molt malament jutjats. M'agradaria saber si hem podeu ajudar en quant a experiències personals dels pares que tenen fills amb TDAH, o dels propis nens, si podria fer-li entrevistes i resoldre dubtes amb les persones que realment pateixen dia a dia aquesta malaltia.
Espero que pogueu ajudar-me.
Gràcies.

Rihan Boulanouar
Només miro
Només miro

Nombre de missatges : 1
Data d'inscripció : 16/07/2009

Tornar a dalt Ir abajo

TDAH - TREBALL DE RECERCA BATXILLERAT Empty entrevista

Missatge  carles Dg Jul 19, 2009 6:44 pm

hola rihan,
jo soc tdah però ni nen ni pare, tdah adult ( no per això deixem de tenir dificultats, que en tenim moltes )
dius que ets de tarragona, des d'aquì manresa em va molt malament vaixar a tarragona però tinc comte de correu a hotmail i al gmail si m'envies el teu correu per missatge privat, o bè desde el messenger o el gtalk podriem entrevistarnos. si tens tu tambè algun d'aquests comptes. o sàpigues que tens aquestes eines per fer-ho.

carles
Només miro
Només miro

Nombre de missatges : 16
Data d'inscripció : 04/11/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum