Associació d'ajuda de TDAH del Bages
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

EL TDAH VIST PER UN NEN

Ir abajo

EL TDAH VIST PER UN NEN Empty EL TDAH VIST PER UN NEN

Missatge  gueta-7 Dt Gen 19, 2010 12:16 am

…el tdah vist per un nen.
Hola sòc un nen que pateixo el trastorn tdah.molts direu que ès això? Ara,, ara hos explico…
El tdah es un trastorn que ho patim molts nens,vol dir dèficid d’atenciò amb o sense hiperactivitat.
Bueno explico la meva història per que aixì puc dir el que sento cada dia.Sòc un nen que amb costa molt estar quiet m’agrada sempre tenir coses a fer la meva ment no para ni un moment de pensar i si vui alguna cosa la vui ara i con que sòc una mica impulsiu tambè faig coses sense veure les consecuencies ni el perill(hiperactivitat).Cuant estic a l’escola amb costa molt agafar el fil no per que jo no vulgui sinò perquè sense voler no estic on tinc que estar,(deficid d’atenciò).Moltes vegades ens sentim molt malament per que volem ser com els demès i per culpa d’aquet trastorn ens costa molt ser-ho,tenim que demostrar cada dia molt per que ens valorin, avegades ens sentim humillats i molt poc recorçats per molt que ens esforcem no es prou recompensat,jo no donc la culpa a ningù nomès vui que hos poseu al joc del que ho pateix,no sòm aixì per que si,sòm aixì per que ens ha tocat viure amb aquest trastorn.No hos penseu nosaltres patim molt sempre acostumem a mostrar la nostra fortaleça per fora però en realitat sóm molt sensibles i tot ens afecta.No tot es negatiu sòm nens molt cariñosos poder per tot el que estem patin per tots els entrebancs que ens trobem diariament,, sempre necesitem algù al nostre cantò per explicar tot el que ens ha passat durant tot un dia i poder agafar els consells del que mès t’estima,la familia.Ès una manera d’agafar força per el dìa que vindrà demá.

AQUESTA CARTA A ESTAT PUBLICADA A REGIÒ 7 EL DIA 12 DE GENER,,,



,,expresar el que els meus fills senten no es complicat ja que diariament veiem el que estant passant,,el que si amb costa entendre,,,,,ès el per què costa tant fer entendre el tdah..

MOLTS TONETSSS...

gueta-7
Visitant ocasional
Visitant ocasional

Nombre de missatges : 33
Data d'inscripció : 18/12/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum