Associació d'ajuda de TDAH del Bages
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Benvinguda

4 participantes

Ir abajo

Benvinguda Empty Benvinguda

Missatge  ecao Dt Maig 20, 2008 8:28 am

Llegeixo amb satisfacció aquesta iniciativa i us encoratjo a seguir endavant amb la idea de tenir un local a on reunir-se. Aquest proper Divendres volem assistir a la xerrada. Per la nostra banda, tenim un infant de 5 anys a qui encara estem en via de definir exactament (es a dir diagnosticar) el TDAH. Com ja us deureu imaginar, nosaltres estem convençuts de la malaltia perquè la vivim de forma molt acusada a casa, però als metges i psicòlegs els costa molt de "mullar-se" quan l'edat és tan minsa. Mentrestant, dia a dia passem un veritable maldecap per anar conduint la situació amb paciència, estima i unió familiar. Salutacions i Endavant!

ecao
Només miro
Només miro

Nombre de missatges : 4
Data d'inscripció : 20/05/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Benvinguda Empty Re: Benvinguda

Missatge  Carla Dt Maig 20, 2008 7:17 pm

Hola, sóc la Carla.

Moltes gràcies pel teu suport, la veritat és que ja era hora de que comenssessim a actuar pel futur d'aquets infants que malauradament estan en desaventatge tant social com educativament parlant.

Pel diverndre esperem la teva visita i la de molts més, perquè com més siguem lluitant per la causa que ens marca cada dia de les nostres vides més pressió i resó podrem fer per reinvindicar els drets que ja son nostres, com la igualtat d'oportunitats.

De la mateixa manera com tenen els pares el dret de defensar el seu fill i poder lluitar per ells amb total tranquilitat sense tenir que patir un cansament cognitiu diari tant exagerat.

Esperem desde la associació poder seguir endevant i treure uns bons profits tot treballant fort per poder fer que els nens amb TDAH puguin tenir una vida millor, és a dir, al que es mareixen.

Jo per la meva banda, et puc dir que tinc vint anys, i que sóc TDAH. Per sort, i per esforç esclar, he arribat a la universitat.

La meva germana només té conc anys, però ja estem segurs que té TDAH, encara que els metges com bé dius, esperen per l'edat. Les proves les solen comensar als sis anys.

A casa però, és genetic el TDAH perquè el tenim tota la familia. Jo vaig ser la primera en ser diagnosticada.

També és un mal de cap continuo, desgraciadament per a mi me'l van detectar tard, als 16 anys, però amb compraració amb la mare o amb la tieta que era ja de més grans, encara ha estat d'hora jeje.

Ara en serio, però que tot segueixi bé i endevant, la lluita sempre serà constant, però mentres tinguem aquets pares que ens ajudin la vida serà, per nosaltres els fills, més fàcil i viable.

Així doncs, ens veie a la reunió!!

Tots estem molt contents de que perfi sigui possible!!

una abresada i fins divendres!!!

Carla
Moderador/a

Nombre de missatges : 50
Data d'inscripció : 06/04/2008
Edad : 36
Ubicació : Manresa (BCN)

Tornar a dalt Ir abajo

Benvinguda Empty I jo també...

Missatge  ecao Dc Maig 21, 2008 6:31 pm

Doncs fixa't Carla, que tu vas conèixer el TDAH de jove, però resulta que jo, als quasi 40 anys, i preocupat pel desenvolupament de la meva filla de 5, descobreixo que bona part dels problemes que he tingut fins ara eren deguts a que potser jo sóc TDAH! Com més he llegit, com més he acompanyat la meva filla i més informat estic, més convençut quedo que genèticament en sóc part implicada, i he entès (ves per on a quina edat!) moltes més coses... Penso, com tu, que millor tard que mai.

ecao
Només miro
Només miro

Nombre de missatges : 4
Data d'inscripció : 20/05/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Benvinguda Empty Re: Benvinguda

Missatge  Carla Dj Maig 22, 2008 3:11 pm

Hola, doncs si que és tard, però mira la de coses que s'aprenen!

Una pregunta: no t'has fet fer les proves per saber si tens TDAH?

Pensa que aquest transtorn tot i tenir els origens desconeguts en quan no se sap ben bé determinar-lo amb exactitud, si que té un alt component genètic. A la meva familia li va passar el mateix, arran de que a mi em van diagosticar van comensar a passar tots per consulta, i d'aqui al buidatge de les farmacies i consultes mèdiques.

Ara com a minim, no ens aborrim a les cues d'espera jejeje.

En serio, si creus que ho ets com és que no t'en fas les proves? Com a mínim tu saps que és el que et passa i saps els simtomes, és tot iun terreny guanyat.

Carla
Moderador/a

Nombre de missatges : 50
Data d'inscripció : 06/04/2008
Edad : 36
Ubicació : Manresa (BCN)

Tornar a dalt Ir abajo

Benvinguda Empty gràcies

Missatge  pilar Dl Nov 03, 2008 5:22 pm

Hola a tots, sóc mare de dos nens amb tdah i ja tenia ganes de que aquí a la comarca es fes alguna cosseta, encara no he pogut remenar gaire per la pàgina web, però segur que trobaré coses ben interessants. Encoratjar-vos a tirar endavant, que som moltíssimes les famílies afectades en tota la comarca i la Catalunya central. GRÀCIES

pilar
Només miro
Només miro

Nombre de missatges : 7
Data d'inscripció : 03/11/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Benvinguda Empty Re: Benvinguda

Missatge  Carla Dl Nov 03, 2008 7:21 pm

Hola Pilar... gràcies pels anims, la veritat és que si que ja era hora de que aquí a comarca es fes alguna cosa... i des de l'Associació esparem millorar la situació en que ens trobem.

Som molts i crec que podem fer moltes coses plegats... ja que l'Associació som tots/es!

Carla
Moderador/a

Nombre de missatges : 50
Data d'inscripció : 06/04/2008
Edad : 36
Ubicació : Manresa (BCN)

Tornar a dalt Ir abajo

Benvinguda Empty Re: Benvinguda

Missatge  lurdes12 Dt Nov 04, 2008 1:29 pm

Hola Pilar, el dia 6 de novembre fem una xerrada a la Caixa de Manresa a les 20:00 hores sobre la conducta , si estas interesada ,es a la Plana de L'om nº 5

lurdes12
Només miro
Només miro

Nombre de missatges : 17
Data d'inscripció : 21/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Benvinguda Empty Re: Benvinguda

Missatge  pilar Dt Nov 04, 2008 8:11 pm

Gràcies lurdes per la informació potser jo no hi podré ana, però el meu marit si.

pilar
Només miro
Només miro

Nombre de missatges : 7
Data d'inscripció : 03/11/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Benvinguda Empty Re: Benvinguda

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum