Associació d'ajuda de TDAH del Bages
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

temas del institut

2 participantes

Ir abajo

temas del institut Empty temas del institut

Missatge  lurdes12 Dj Jun 05, 2008 11:58 am

Hola soc una Mara que el curs seguent el meu fill fara 6 de primaria, i tinc que comensar a mirar els instituts per apuntal.I me agradaria saber si algu que te algun problema del TDAH me aconselles quin institud esta mes be, si a purtat al seu fill amb algun institud. No se si algu la portat al Guillem Cata, i em pot di alguna cosa .gracias

lurdes12
Només miro
Només miro

Nombre de missatges : 17
Data d'inscripció : 21/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

temas del institut Empty Institut de Manresa

Missatge  tere Dg Gen 11, 2009 9:19 pm

Hola Lurdes,sóc la Tere la mara d'en Marc,ell a comencat el insti al Guillem Catá estic contenta per una seria de circunstancies que t'he explico:primer es molt aprop de casa ,i pot quedar amb algun amic per anari i si ba tot sol no es lluny,despres ,comencen a les 8h del mati tots els dies i no tenen que pasar per tot manresa aquelles hores que el hiver es de nit per anari.Despres ell fan dues clases A i B ,dins del grup b fan una altre clase per els nens que tenen dificultats,i nomes comperteixen clases com ,gimnastica,música ,informatica,teknologia,totes les demes asignatures el meu fill esta amb una clase de 10 nens.Poden esta mes per ells .El meu fill i va molt content ,aquest primer trimestre a aprovat signatures que no les avia aprovat mai,amb tot i aixo el meu fill li costa molt per que no es motiva gaire i jo ja no se masa com fero,pero estic contenta .Mira si vols un consell et dire que ,fasis com jo ,avans de portar la matricula truca i demana hora per perlar amb las sicopedagogas,els si preguntas els dubtes que tinguis i ja tindras la informacio per poder decidir.També fan extraescolars de taller de deures els tres dias a la setmana que van a la tarda al insti, i va molt be perque tenen de 5 a 6h dilluns, dimars, dijous,i ja dues senyoretes per ajudals a explicals-hi alguna cosa que els hi costa o no entenen.Adeu

tere
Només miro
Només miro

Nombre de missatges : 4
Data d'inscripció : 25/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum