Associació d'ajuda de TDAH del Bages
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

NECESITEM SOCIS.....

2 participantes

Ir abajo

NECESITEM SOCIS..... Empty NECESITEM SOCIS.....

Missatge  gueta-7 Dv Des 18, 2009 2:08 pm

Necesitem socis per poder coneixer gent que estan pasant el mateix que nosaltres,,volem tirar endavant molts projectes endavant i per mancança de gent no ho podem fer,,desde aquì vui dir que junts podem fer molt,,els nostres fills ens necesiten al seu cantò i una manera de demostrar que estem lluitan per ells es implicanse amb l'associaciò per poder dir el que pensem a tothom que està perjudicant als nostres fills,,,,es molt impotent voler fer i no poder fer per mancances ,,,una associaciò serveix per donar a coneixer el poblema dels nostres fills a molta gent ,,personalment tinc contactes amb altres associaciòns que continuament estan treballant per que els nostres fills siguin aceptats am aquesta societat que tant mal avegades els hi estan fent,,,,fan xerrades informatives per docents que estan tenin molt d'èxit i els nens estan començant estar recorçats per els seus tutors,,,constantment es fan notar amb tots els actes per poder donar informaciò a tothom del que significa la palaura tdah,,,,desde aquì vui demanar mes implicaciò per poder treballar per tots els nostres fills,,,volem cridar,,volem que ens escoltin,,volem que els nostres fills siguin valorats,,,volem sentir que estem acompanyats com associaciò,,que no estem sols,,les estadistiques van pujan,,cada vegada hi han mes nens diagnòticats,,al CSAM de Manresa hi han unes dades d'escandul som 800 nens dignòsticats,,,per això vui fer aquet cridament tots junts podem fer molt,,,,imagineu 800 persones manisfestant els drets que tenen els nostres fills a un ensenyament digna dins de les seves necesitats,,,podem manifestar que aquesta lley que existeix es compleixi d'una vegada per totes,,,NENS AM UNES NECESITATS ESPECIFIQUES,,,no ens estem inventant res estem demanant el que dicta una lley,,,,,però sols no ho podem fer necesitem que ens acompanyeu per que els nostres fills s'ho mereixen,,per que els nostres fills necesitan el suport de la nostra associaciò,,per que no es el mateix esbarallarte tu sol per els drets que tenim.. donan diariament explicacions als mestres del com son als nostres fills,,a tenir una associaciò darrera que dona la cara i pot treballar tots aquets punts bàsics,,,,que tanta falta ens fa,,,,,,VOLEM QUE EL SONRIURE SIGUI ETERN,,,per això necessitem la vostra col.laboraciò,,,,,per aconseguir coses i per que els nostres fills tinguin molta gent darrera d'ells que els apoya els valoren els estimem i sobretot els recorçem.....nomès sòn 18 euros al any,,,,18 euros per que els nostres fills estiguin atesos,,,18 euros solidaris per ells,,,,,,,LA COMARCA DEL BAGES ENS TENIM QUE FER SENTIR,,,,NO SOM DIFERENTS QUE ALTRES COMARQUES,,,,,

el sonriure d'un nen=la felicitat d'uns pares.....

JUNTS PODEM ACONSEGUIR-HO,,,,,,,ÀNIMS...

gueta-7
Visitant ocasional
Visitant ocasional

Nombre de missatges : 33
Data d'inscripció : 18/12/2008

Tornar a dalt Ir abajo

NECESITEM SOCIS..... Empty Re: NECESITEM SOCIS.....

Missatge  gueta-7 Dj Gen 21, 2010 12:52 pm

Insisteixo,,nencesitem socis,,cadascù sap el que te que fer,no vui ser pesada ni molt menys,,,mireu estic en contacte amb moltes associacions que tenen un recolzament de socis genial,,,sense socis una associaciò no pot treballar ni demanar res,,,l'altre dia vaig enviar varies cartas a gent molt implicada a la polìtica demanan que ens tinguesin en conte dins d'aquet pacte d'educaciò que el nostre govern està treballant,,volen modificar coses i en cap moment mencionen els nostres nens que tenen unes necesitats especìfiques,,com associaciò tenim que moure fitxa i fer tot el posible per que ens tinguin en conte,,però es clar no podem anar amb els pocs socis que som,,estic esperant una trucada molt important de la diputada del congrés MERCÉ PIGEM de CIU..Doncs bé tinc pensat de parlar com a associaciò d'ajuda de TDAH del BAGES,,cuant amb pregunti cuants socis tenim amb representaciò tindrè que dir que som 20 socis,,,creieu de veritat que amb 20 socis podrè aconseguir alguna cosa?????Tenim moltes ganes de fer,,tenim ganes de aconseguir els drets dels nostres fills però sense gent que ens avali no podem fer gran cosa...nosaltres treballarem per tots vosaltres però nencesitem una motivaciò per seguir endavant i vosaltres sou aquesta motivaciò que necesitem...

US DEIXO LA RESPOSTA D'ARTUR MÀS PRESIDENT DE CONVERGENCIA I UNIÓ,,,,AHIR LA VAIG REBRE I LA VUI COMPARTIR AMB TOTS VOSALTRES...

Artur Mas El 20 de enero a las 17:32
Olga,

Com a pare, sé que l’educació dels nostres fills és una de les més grans preocupacions que tenim. Volem la millor educació i que tot el sistema educatiu tingui en compte les necessitats que els nostres fills tenen. Per això, entenc perfectament la carta de l’associació que m’has tramès, així com les teves paraules que l’acompanyen.

Si ho creus oportú, m’agradaria que ens facilitessis un número de telèfon perquè la diputada de CiU al Congrés i responsable dels temes d’educació, Mercè Pigem, pogués parlar amb tu.

Molt cordialment,

Artur Mas
President de CiU


Cuant la vaig rebre vaig sentir una gran alegria per tots vosaltres,,,jo he mogut la primera fitxa ara toca que vosaltres també la feu moure...

Avegades cuant escric amb aquet foro sento que estic sola per que no es rep cap resposta,,,espero que això d'avui sigui un motiu per tirar endavant i tenir una bona resposta....


MOLTS TONETS I FINS AQUESTA TARDA A LES 8 A LA XERRADA TDAH I L'ADOLESCENCIA....

gueta-7
Visitant ocasional
Visitant ocasional

Nombre de missatges : 33
Data d'inscripció : 18/12/2008

Tornar a dalt Ir abajo

NECESITEM SOCIS..... Empty CARTA

Missatge  lurdes12 Dl Gen 25, 2010 8:19 pm

Enhorabona per lo que has conseguit , i SI, tens tota la rao si no tenim SOCIS no podrem tirar endavant l'associació i no podrem fer reemes, aixi que JO també us animo a que vingueu i us feu socis , son 18 euros al ANY, i amb molta gent es podra fer cossas .

petons.

lurdes12
Només miro
Només miro

Nombre de missatges : 17
Data d'inscripció : 21/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

NECESITEM SOCIS..... Empty Re: NECESITEM SOCIS.....

Missatge  gueta-7 Dc Gen 27, 2010 1:27 am

Gràcies Lourdes,,,vui que la gent sapiga que una associaciò ès la veu d'un poble i que de cara a les administracions tenim un important pes,,,cuants mes socis siguem mès pes tindrem,,no es cap broma,,,Com he dit som moltes famìlias aquì al Bages amb afectats amb tdah ja sigui adults o nens,,,si ets adult tens que pensar el que tu vas pasar de petit i no vols que pasi unaltre cop amb el teu fill o filla...hi ha la dita que la uniò fa la força doncs bè volem uniò i nosaltres farem la força,,,picarem portes per fer que ens sentin i es farà el posible per que tothom tingui la suficienta informaciò per els nostres nens,,,,el que no ès normal es que tinguem que cambiar cada dos per tres els nostres fills dels centras on estudien per una falta de comprensiò,,,,,,,vui que sapigueu que hi han associacions aquì a Catalunya i diferentas comunitats d'Espanya que estàn agafan els correus d'escoles dels socis i envian constanment tota la informaciò necesaria i està funcionant bastant bè...



nosaltres som la veu del poble.....doncs apa fem que ens sentin....


MOLTS TONETS,,,,,,

gueta-7
Visitant ocasional
Visitant ocasional

Nombre de missatges : 33
Data d'inscripció : 18/12/2008

Tornar a dalt Ir abajo

NECESITEM SOCIS..... Empty BONES NOTICIES

Missatge  gueta-7 Dv Gen 29, 2010 1:04 pm

BONES NOTICIES,,,,FA UNA ESTONETA HE TINGUT UNA GRATA TRUCADA,,,COM VAIG COMENTAR FA UNS DIES EL SENYOR ARTUR MAS AMB VA ENVIAR UN MISSATGE DEMANAN EL MEU NÙMERO DE TELEFÒN...DONCS BÈ AVUI HE TINGUT EL PLAER DE PARLAR AMB LA SENYORA MERCÉ PIGEM DIPUTADA DE CIU AL CONGRÈS DELS DIPUTATS I RESPOSABLE DE TEMES D'ENSENYAMENT....Doncs bè hem parlat una llarga estoneta explican-li els entrebancs que es troben diariament els nostres fills..m'ha donat opciò per fer una reuniò amb ella o la señora ELENA RIGAU ,,estàn força interesades per saber les nostres preocupacions per aixì redactar un escrit per proposar al congrès sobre el pacte educatiu que volen modificar...Seria molt bò que entre tots proposem propostes de cara si ès fa la reuniò exposar les vostres propostes i les vostres preocupacions,,,


ESPERO LA VOSTRA PARTICIPACIÒ.......MOLTS TONETS....

gueta-7
Visitant ocasional
Visitant ocasional

Nombre de missatges : 33
Data d'inscripció : 18/12/2008

Tornar a dalt Ir abajo

NECESITEM SOCIS..... Empty Re: NECESITEM SOCIS.....

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum