Associació d'ajuda de TDAH del Bages
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Treball de recerca

5 participantes

Ir abajo

Treball de recerca Empty Treball de recerca

Missatge  Aroa18 Ds Feb 28, 2009 7:34 pm

Hola a tots/es.
Hem dic Aroa, i m'agradaria que m'ajudessiu alhora de resoldre pergutes i fer debats sobre qüestions del trastorn de dèficit de concentració i hiperactivitat (TDAH). La idea de fer el treball de recerca sobre el TDAH, la tinc desde que m'ho van detectar, des de llavors, cada dia que pasa em deprimeixo més per els resultat tan pesims sobre la meva investigació.
Però no em vull donar per vençuda. Abans de começar a investigar, vaig pensar que la gent tindria més coneixement sobre aquest problema que cada dia hi persisteix més, però la cosa em va deixar parada, ja que la societat desconeix completament les sigles del TDAH. Doncs bé, vull canviar aquesta actitud, vull canviar la forma en que tracten als nens amb TDAH i de la ignorància del problema. Per aixó la motivació principal del meu treball, és fer coneixer que és el TDAH.
A més d'això, a la meva casa som 3 persones amb TDAH icluïda jo, i no es fàcil conviure amb aquest trastorn, ja que cada una tenim un grau diferent. Espero les vostres opinions i ajudes.

Gràcies. Aroa

Aroa18
Només miro
Només miro

Nombre de missatges : 17
Data d'inscripció : 28/02/2009
Edad : 33

Tornar a dalt Ir abajo

Treball de recerca Empty TDAH

Missatge  lurdes12 Dg Mar 01, 2009 8:26 pm

Hola Aroa , soc la Lurdes , com ja saps jo també tinc un fill amb tdah, i a mi també em va costa que la gent entenges que no era cap cosa dolenta , pero com Tu ve dius la gent ancara no te gaire informació , i a les escoles no tenim cap tipus d'ajuda. Jo soc menbre de l'associació del tdah i desde l'associació nosaltres estem intentan donar a coneixer el tema del TDAH , estem fem xerradas perque la gent sapiga més del tema i poderlis donar tota la informació que nosaltres tembe tenim . Ultimament se esta parlant molt del tema ,i es va fer la Marato de tv3 , esperem que la gent ho comenci a entendre .

lurdes12
Només miro
Només miro

Nombre de missatges : 17
Data d'inscripció : 21/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Treball de recerca Empty Re: Treball de recerca

Missatge  Carla Dl Mar 02, 2009 10:20 pm

Hola, Aroa... em dic Carla i tinc 21 anys. També tinc TDAH... sé que és fer un treball de reserca i estudiar i que se't frustirn... però això de canviar l'actitud, t'aviso que és una cosa molt difícil i que es necessitarà molt de temps per aconseguit-ho, però poc a poc.

Aniria bé que ens diguéssis què vols que et contestem. Digue'ns d'on ets, ets aprop de Manresa... allà hi ha l'Associació d'Ajuda de TDAH del Bages, com ja deus saber aquest forum és de l'Associació. Si ets d'allà o si ti pots apropar podem quedar un dia. La Lourdes és la presidenta i jo sóc la vicepresidenta. La lourdes és mare com ja deus saber, jo sóc estudiant a la UAB, i estic bastant informada sobre el tema.

Quan vulguis en parlem.

Salutacions.

Carla.

Carla
Moderador/a

Nombre de missatges : 50
Data d'inscripció : 06/04/2008
Edad : 36
Ubicació : Manresa (BCN)

Tornar a dalt Ir abajo

Treball de recerca Empty Re: Treball de Recerca

Missatge  Sandragr Dc Mar 04, 2009 12:52 am

Hola Aroa! com portes el treball de recerca? Només et volia dir, com la Lurdes i la Carla, que si necessites qualsevol cosa aquí estem. Jo estic estudiant psicologia, i alhora especialitzant-me amb Tdah, perquè com bé comentes, hi ha molta feina a fer en aquest camp. El meu objectiu, sobretot, és que els nens i nenes amb tdah se’ls escolti i tracti tal com es mereixen i necessiten. I tu, al fer el treball de recerca sobre el Tdah, estàs contribuint d’una manera molt important a que això es faci realitat, així que no et deprimeixis i endavant! Que ho estàs fent molt bé i es nota que li estàs posant moltes ganes. No estàs pas sola, quan tinguis algun dubte o problema ja saps on som, d’acord?

Sandragr
Només miro
Només miro

Nombre de missatges : 6
Data d'inscripció : 02/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Treball de recerca Empty resposta a Lourdes, Carla i Sandra

Missatge  Aroa18 Dj Mar 05, 2009 5:56 pm

ola soc l'Aroa!
Gracies per les vostres respostes Lourdes, Carla i Sandra. Moltisimes gracies. Doncs bé visc a Terrassa i pel que he estat comprovant aquí no hi ha cap organització tan bé actualiztada i que faci tantes reunions com a Manresa. M'agradaria anar a una de els vostres reunions o a més d'una jejeje! Per una altre part em farieu un gran favor, si m'informeu de cada reunió que es faci, aixì si puc avisar al meu pare perquè em porti, sempre i quan elll estigui disponible. Encara que mentre no puc anar a cap reunió, m'agradaría estar amb contacte amb vosaltres tres més vegades, ja que gracies a la vostra ajuda he fet un gran pas alhora d'abançar en el meu treball i vida.

Estare esperan les vostres respostes ^^ Gracies.
Aroa

Aroa18
Només miro
Només miro

Nombre de missatges : 17
Data d'inscripció : 28/02/2009
Edad : 33

Tornar a dalt Ir abajo

Treball de recerca Empty Re: Treball de recerca

Missatge  gueta-7 Dv Mar 06, 2009 12:10 am

hola Aroa,,tens tota la raò cuant dius que hi ha molt desconeixament sobre el tdah,,apart de desconeixament dirìa que tambè hi han molts entrevancs,,yo soc mare de dos nens amb aquet trastorn i et ven juro que cada dìa ès mes complicat fer entendre i sentir que tens que donar sempre les mateixes explicacions a la mateixa gent,L'ESCOLA...ès com si nosaltres les mares tinguesim que justificarnos cada dia de tot el que li pasa al nen com per xeemple que es deixi material a la classe ..que no s'apunti els deures ..que el deixin sense el pati ..que porti deures fins amunt ..que tinguem que fer de mestres les mares etc...i a sobre et sentis que estas protegint al teu fill que el teu fill t'està prenen el pel i ademes at demanen que tingui autonomia la veritat es horroros,avui e vist la agenda del meu fill l'ultima pàgina on posa LA VIDA ES UNA MERDA.. un nen de 10 anys,,imàginat cuant tingui deu anys mès,,,t'explicarìa molt i molt però uf amb costa fins i tot escriure per que els sentiments que se sent costa de transmetre escribint,,,que tinguis molta sort amb la recerca..

TONETS I GRÀCIES.

gueta-7
Visitant ocasional
Visitant ocasional

Nombre de missatges : 33
Data d'inscripció : 18/12/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Treball de recerca Empty hem de transmitir seguretat.

Missatge  Aroa18 Dv Mar 06, 2009 1:13 am

Se com et sents, ja que jo tic al meu germà amb la mateixa situació, però ell tè una mica més de sort que jo. Ja que quan vaig entrar al col.legi ningú sabía que era la hiperactivitat i per culpa de la ignorància i les grans males idees dels meus companys de clase nous, vaig patir 8 anys i mitg de maltractes psicològics i físics i aixó va provocar un abanç al meu problema del TDAH. Ara bé mai vaig caure en depresió en aquest anys i hem vaig fer forta! Però hem sentia molt sola, sense amics, sense tenir a ningú en qui confiar. L'única cosa que era normal en aquella época eren les pallises de 6 o 3 persones al racó del pati. Ara bé gracies a que jo vaig ser el primer cas amb TDAH detectat en l'escola, avuir en día els nens amb TDAH no pateixen tant, però encara pateixen i molt i això no ho puc consentir, perquè som persones, físicament totes iguales, amb dos ulls, una boca, dues mans, etc. Però hem de fer tot el possible per anima-los ja si avuin els nostres fills o germans. Necessitem que al menys estiguin bé a casa, i tinguin el nostre suport per molt doloros i difícil que a nosaltres ens resulti hem de ser més forts que ells per transmitir aquesta seguretat i anims.

Aroa, Terrassa

Aroa18
Només miro
Només miro

Nombre de missatges : 17
Data d'inscripció : 28/02/2009
Edad : 33

Tornar a dalt Ir abajo

Treball de recerca Empty Re: Treball de recerca

Missatge  Carla Dv Mar 06, 2009 2:45 pm

Hola, bé la veritat es que ara estem a punt de preparar una xerrada, ja t'avisarem.

Necessites alguna cosa més, entrevistes, o si t'interessa alguna història de vida doncs jo estic disposada.

Carla
Moderador/a

Nombre de missatges : 50
Data d'inscripció : 06/04/2008
Edad : 36
Ubicació : Manresa (BCN)

Tornar a dalt Ir abajo

Treball de recerca Empty treball de recerca

Missatge  Aroa18 Dl Mar 09, 2009 7:33 pm

Doncs sí, hem seria molt útil les vostres experiències amb aquest problema tant individualment com socialment. També m'agradaria saber si heu tingut algun problema alhora de crear aquest fòrum i de fer les primeres conferències.

gracies Aroa

Aroa18
Només miro
Només miro

Nombre de missatges : 17
Data d'inscripció : 28/02/2009
Edad : 33

Tornar a dalt Ir abajo

Treball de recerca Empty Re: Treball de recerca

Missatge  Carla Dt Mar 10, 2009 4:53 pm

Crec pero que per ser un treball de reserca caldria abans que planetjesis un model de enrevista, i despres ja ens reuniriem, perque sino a vegades poden surgir temes que tinteressin, a més l'experiencia de cada un de nosaltres es molty complete i no tot sempre es interessant.

Pel qeu fa a la creacio del forum no va costar gaire, el que costa mes es engegar-lo, perque quan no hi ha misatges sempre es dificil ser tu el primer. Les conferencies tampoc es que costes orgenitzarles, potser el que passava més era que estavem a la expectativa del que pensarien els ciutadans, de si vindria o no, no sabiem quina acceptacio de l'associació hi hauria. Tenim mes aviat por de que la gent no vingues, pero no va ser aixi la sala va sr ben plena.

També s'ha de pensar que els temes de les conferències no son gaire dificils de triar quna hi ha molt desconeixement i si un mira una mica les preucupacions de pares i alumnes sap del què és necessari que es parli, sobretot perque a mes les preguntes ja ens les fem incus nosaltres.

Aixi la primera va tractar de la medicació... un dels temes que preucpa mes als pares, i la segina va tractar sobre la psicologia, pautes de conducte pels pares que tnene nena amb tdah.

Quiè et sembla si primer fas una tipologia d'entrevista (que la miri el teu tutor) i despres quedem amb les persones que necessitis i la fas? tant a nivell d'experiencia com a nivell d'associació?

Carla
Moderador/a

Nombre de missatges : 50
Data d'inscripció : 06/04/2008
Edad : 36
Ubicació : Manresa (BCN)

Tornar a dalt Ir abajo

Treball de recerca Empty Treball de recerca

Missatge  Aroa18 Dt Mar 10, 2009 8:09 pm

hola Carla!
Doncs si, tens raò, ja tic algun que altre qüestionari, quan el tingui el col.loco al fòrum mateix?
He consultat amb al meva tutora i està d'acord. Una cosa, cada cert temps quan pugui, col.locare temes
sobre el TDAH així que vaig descubrint coses i si no hi ha cap inconvenient, els puc penjar al fórum per
saber la opinió de la gent del fórum?
Seran del estil de l'ultim tema que vaig pujar^^ així també puc tenir dades correctes, ja que hi ha webs on consulto i es contradeixen.
Gracies. Aroa

Aroa18
Només miro
Només miro

Nombre de missatges : 17
Data d'inscripció : 28/02/2009
Edad : 33

Tornar a dalt Ir abajo

Treball de recerca Empty Re: Treball de recerca

Missatge  Carla Dc Mar 11, 2009 2:36 pm

Clar que pots penjar temes!! Aquest és un forum on la gent no només fa consulta i intercanvia experiències, sinó que també serveix perquè es discuteixin les coses, només faltaria!

Si vols pujar questionaris doncs endevant, tu mateixa!! Però recorda deixar clares les condicions, si poden contestar menors d'edat o no, si cerques algun perfil de persona o no, etc...

Quan a les enrevistes ja ens ho comenaras, quan vulguis parlar!

Carla.

Carla
Moderador/a

Nombre de missatges : 50
Data d'inscripció : 06/04/2008
Edad : 36
Ubicació : Manresa (BCN)

Tornar a dalt Ir abajo

Treball de recerca Empty XERRADA

Missatge  lurdes12 Ds Abr 18, 2009 8:56 pm

Aroa18 escrigué:ola soc l'Aroa!
Gracies per les vostres respostes Lourdes, Carla i Sandra. Moltisimes gracies. Doncs bé visc a Terrassa i pel que he estat comprovant aquí no hi ha cap organització tan bé actualiztada i que faci tantes reunions com a Manresa. M'agradaria anar a una de els vostres reunions o a més d'una jejeje! Per una altre part em farieu un gran favor, si m'informeu de cada reunió que es faci, aixì si puc avisar al meu pare perquè em porti, sempre i quan elll estigui disponible. Encara que mentre no puc anar a cap reunió, m'agradaría estar amb contacte amb vosaltres tres més vegades, ja que gracies a la vostra ajuda he fet un gran pas alhora d'abançar en el meu treball i vida.

Estare esperan les vostres respostes ^^ Gracies.
Aroa

Hola Aroa

Soc la Lurdes i et comunico que el dia 14 de MAIG a la Plana De L'0m al local de la CAIXA DE PENSIONS esta previst de fer una xerrada a Manresa, estara destinada al profesorat . Pot anar totom i aixi aprenen alguna cosa més.Si pots venir ja es avisaras.

lurdes12
Només miro
Només miro

Nombre de missatges : 17
Data d'inscripció : 21/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Treball de recerca Empty Re: Treball de recerca

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum