Associació d'ajuda de TDAH del Bages
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Treball de recerca

3 participantes

Treball de recerca Empty Treball de recerca

Missatge  Laura Ds Jun 28, 2008 6:17 pm

Hola a tots els usuaris:
El meu nom és Laura Llanas i actualment estic cursant barxillerat a l'IES Lluís de Peguera. El curs vinent he de presentar el treball de recerca i el tema que he triat és el TDAH, ja que tinc familiars que el pateixen i jo tinc dèficit d'atenció (això ha dit la psiquiàtra, però no m'ha fet cap tipus de prova). La professora que em porta el treball m'ha donat aquesta web i m'ha recomanat que em posi en contacte amb la vicepresidenta. Si és possible, Carla, m'agradaria poder disposar del teu correu electrònic per a qualsevol dubte massa específic que pugui tenir per no haver de penjar-ho tot al fòrum.
Per cert, vaig assistir a la xerrada que vàreu organitzar a la Fundació la Caixa el 23 de Maig, la vaig trobar molt interessant i vaig descobrir força coses (però imagineu el que hem queda per aprendre!).
Per acabar, només dir-vos que m'agradaria molt poder assistir a algunes de les vostres trobades per poder documentar-me pel meu treball, i també en qualitat d'afectada, és clar.
Si hi ha algun problema en que vingui a les trobades per poder informar-me, si això molesta a algú, comuniqueu-m'ho, si us plau.

Moltes gràcies,
Laura.

Laura
Només miro
Només miro

Nombre de missatges : 1
Data d'inscripció : 28/06/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Treball de recerca Empty Re: Treball de recerca

Missatge  Carla Ds Jun 28, 2008 8:05 pm

Hola, sóc la Carla.

Bé doncs, ja t'h enviat un correu privat amb el correu personal.

Estem en contacte d'acord?

Bona sort al treball!

Carla
Moderador/a

Nombre de missatges : 50
Data d'inscripció : 06/04/2008
Ubicació : Manresa (BCN)

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  lurdes12 Dt Nov 04, 2008 1:17 pm

Laure te informo que el dijous dia 6 de novembre farem una xerrada a la caixa de manresa , si te interesa pots venir sera una xerrada sobre la conducta

lurdes12
Només miro
Només miro

Nombre de missatges : 17
Data d'inscripció : 21/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt