Associació d'ajuda de TDAH del Bages
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

pastillas per als nens

5 participantes

Ir abajo

pastillas per als nens Empty pastillas per als nens

Missatge  lurdes12 Dj Oct 09, 2008 11:30 am

Hola tinc un nen hiperactiu i e començat a donarli las pestillas novas que es diuen estratera, algu em pot di alguna cosa de aquestas pastillas, si funcionan be o no. gracies

lurdes12
Només miro
Només miro

Nombre de missatges : 17
Data d'inscripció : 21/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

pastillas per als nens Empty pastilles

Missatge  pilar Dl Nov 03, 2008 10:45 pm

Hola Lurdes, jo tinc dos nens que prenen medicació, el gran té vuit anys i pren concerta i li va força bé però li costa dormir. El petit de sis anys ha tingut de provar varis tractaments, incloent-hi l' stratera iamb aquest no vam notar res, però això depèn de moltes causes, hi ha nens que si, que els hi va bé, el que si es cert es que els efectes del medicament son força lents. En el cas del meu fill el dr. va optar per tornar amb el Rubifén.

pilar
Només miro
Només miro

Nombre de missatges : 7
Data d'inscripció : 03/11/2008

Tornar a dalt Ir abajo

pastillas per als nens Empty Re: pastillas per als nens

Missatge  Carla Dl Nov 03, 2008 11:06 pm

Hola, jo pel que veig això va a sort, sobretot amb el que es el concerta jeje. Jo me'l prenc i va ser provar amb aquest i ensertar, i només les epoques d'examen em tinc que prendre rubifen per la tarda per allargar més la medicació. Però el que si que és cert es que he obervat que el concerta o va de coña o no val per a una persona... és com una medicació rara no?

Jo m'estava replantejant prendrem aquella medicació que dura 24 h però ara no en recordo el nom. No se si m'aniria bé, pero és que la veritat em fa cosa tenir que deixar una que em va be per provar sort amb les altres.

En fi, pel que fa els efectes secundaris, hem sembla que aquets no hi ha ningu que es salvi d'algun, supso que és paciència i anar provant de superar-los poc a poc.

Apa doncs, fins aviat!!

Carla
Moderador/a

Nombre de missatges : 50
Data d'inscripció : 06/04/2008
Edad : 36
Ubicació : Manresa (BCN)

Tornar a dalt Ir abajo

pastillas per als nens Empty Re: pastillas per als nens

Missatge  lurdes12 Dt Nov 04, 2008 1:14 pm

Hola jo li donc al nen la estrarera ja fa 4 mesos i no li noto res ara li an aumentat la dosis ,a la escola la profesora tambe me ha comentat que el troba mes conteston i no li agrada que li diguin las cosas que te que fer ,abans prenia el rubifen i a la escola anaba mes be ,pero teniam el problkema de que no menjaba gaiere i no el deixaba dormir.

lurdes12
Només miro
Només miro

Nombre de missatges : 17
Data d'inscripció : 21/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

pastillas per als nens Empty Re: pastillas per als nens

Missatge  pilar Dt Nov 04, 2008 1:46 pm

Hola, Carla si a tú et va bé el concerta crec que fas bé de no canviar. I tú Lurdes si ara us han augmentat la medicació potser i coneixeràs, però en el cas del meu fill no va funcionar i el seu psquiatre em va dir que no coneixía gaires casos en el que veiés resultats. però com tot és el professional qui ho ha de decidir i el resultat es a llarg termini.

pilar
Només miro
Només miro

Nombre de missatges : 7
Data d'inscripció : 03/11/2008

Tornar a dalt Ir abajo

pastillas per als nens Empty Re: pastillas per als nens

Missatge  Carla Dt Nov 04, 2008 6:49 pm

Hola, la veritat es que potser si que no canviare pas, perque em fa por de que les coses vaiguin a malament i no es plan de canviar ara a maitat de curs.

Per altre banda, jo ja he repetit nombroses vegades, i ja em perdunareu que ho torni a dir, que no crec pas convenint anar canviant de medicció pels efectes secundaris si es que no son gaire exagerats. Comento aixo perque jo també em vaig trobar que no dormia amb el concerta pero ara be que ho faig... a vegades em costa pero per aixo me la prenc d'hora perque se que l'efecte se'm passara abans i per tant dues hores despres de l'efecte ja caure de son, i funciona!

Per lo del menjar, l'estomec s'aduca, i sino al carrer gimera em semnla que es aquest carrer, alla al costat del Zara, hi ha una farmacia on fan dietes, no se pas si aniria be consultar allà, jo hi anire, ja que de constitucio en si soc molt prima i m'agradaria agafar uns quilos. No obstant, l'efecte secundari de la gana el vaig superar amb el consell que em va donar ADANA. (lo dels fruits secs)

Carla
Moderador/a

Nombre de missatges : 50
Data d'inscripció : 06/04/2008
Edad : 36
Ubicació : Manresa (BCN)

Tornar a dalt Ir abajo

pastillas per als nens Empty stratera

Missatge  lurdes12 Dl Des 01, 2008 12:35 pm

pilar escrigué:Hola Lurdes, jo tinc dos nens que prenen medicació, el gran té vuit anys i pren concerta i li va força bé però li costa dormir. El petit de sis anys ha tingut de provar varis tractaments, incloent-hi l' stratera iamb aquest no vam notar res, però això depèn de moltes causes, hi ha nens que si, que els hi va bé, el que si es cert es que els efectes del medicament son força lents. En el cas del meu fill el dr. va optar per tornar amb el
Rubifén.
Hola Pilar , com ja vaig comenta al meu nen li dona la stratrera i ara li an aumentat la dosis i sembla que es noti una mica que esta mes tranquil am el sentit de las broncas que teniam a casa, pero a la escola no es consentra tatn com el rubifen,

lurdes12
Només miro
Només miro

Nombre de missatges : 17
Data d'inscripció : 21/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

pastillas per als nens Empty Respecte l'Stratttera

Missatge  ecao Dl Gen 12, 2009 1:34 pm

Hola,
Us puc fer cinc cèntims sobre l'Strattera.
Per començar cal que sabeu que es tracta d'una medicació que fins fa ben poc no va ser comercialitzada a Espanya, i això que es tracta d'un medicament MENYS agressiu que el Concerta o el Rubifen.

Avantatges:
- El principi actiu de l'Strattera actual diferent que la resta de medicaments, alliberant la química durant un procés llarg (unes 15-20h), de forma que reparteix durant aquesta franja els seus efectes. No cal dir que això és infinitament millor que el Concerta, per exemple...
- No crea dependència ni té efectes nocius a llarg termini per a l'organisme.
- No treu la gana.
- Es molt equilibrat en quan a la reacció, perquè permet l'estabilitat emocional de forma més sostinguda (no hi ha alts i baixos)

Desavantatges:
- Els primers dies, provoca una mica de sensació de mareig d'estòmac. Cal començar en dosis baixes, i augmentar fins arribar a la dosi adequada al cap d'un ao dues setmanes.
- No té efecte immediat. Això cal tenir-ho en compte a l'hora de comparar-ho amb el Concerta o el Rubifen, perquè els efectes REALS es comencen a notar a partir dels 4-5 dies de presa... A partir de llavors, la millora comença a ser progressiva. Cal prendre paciència.

Experiència:
Sense haver pres mai res per al TDAH, vaig descobrir als 40 anys que en tenia. Tot a partir del diagnòstic de la meva filla...
Des que fa mig any que prenc l'Strattera. Als principis no em semblava notar cap diferència, i fins i tot creia que no servia per res. Vaig exhaurir la primera caixa (1 mes), i em vaig preguntar si la dosi era la correcta... si potser calia canviar de medicament... En aquestes que vaig deixar de prendre'l durant uns 8-10 dies. Sense adonar-me'n, el caràcter em va començar a canviar i resulta que (gràcies a la meva dona ho vaig descobrir), al cap de tres o quatre dies de no prendre l'Strattera jo tenia més mal caràcter, dificultat de concentració, manca d'atenció... Vaja, el que ja tenia abans de començar el tractament!
Conclussió: L'Strattera, sense adonar-me'n, m'havia ajudat durant un mes a concentrar-me, evitar conflictes a la feina, evitar conflictes a casa i, el que és més important, entendre que la solució no sempre la veu el propi afectat.

Tinc clar que quan pugui prendre'n (ara és massa petita encara), la meva filla prendrà Strattera!

Per cert, les dosis són de 40, 60 i 80mg. En funció del pes i l'edat, a mi em correspondria 80mg, però mai he volgut passar dels 60, perquè com tots sabeu, el TDAH també té, en la fase adulta, veritables avantatges... Però això ja es un altre tema, oi?

Sort a totes i tots!

ecao
Només miro
Només miro

Nombre de missatges : 4
Data d'inscripció : 20/05/2008

Tornar a dalt Ir abajo

pastillas per als nens Empty Re: pastillas per als nens

Missatge  Carla Dt Gen 13, 2009 9:00 pm

Hola, ecao moltes gràcies pel teu resum.. així estarem tots ven enterats de les medicacions, un tema que preucupa a tothom. No obstant, deixem fer-te una petita anotiació. Les pastilles NO són ADICTIVES en cap moment. Al prospecte posa clarament que no proboca addició, per tant, no pot ser un avantatge l'strattera que no tingui adicció si cap de les que fan referència al tratament del TDA-H en provoca (que jo en tingui coneixement).
per altre banda, tampoc, segons la meva psiquiatre i la inormació que jo en tinc, tarda només entre cinc dies i una setmana, sino que tarda un mes. De fet, a mi em canvien a l'strattera, des de fa sis anys em prenc el concerta... bufff sis anys ja!! jejeje quan de temps.

M'ha dit que per no deixar-me desprotejida (menys en epoques dexamen) em padre l'strattera i el concerta junt, d'aquesat manera no notre una devallada i al cap del mes de pendrem la nova pastilla, m'anira retirant progessivament el concerta.
Finalment dir que dura les 24h per això no hi ha els alts ni els baixos.
Gràciers per la teva aportacio.

PD: m'ha agradat la reflexió auesta de que a vegades els propis afectats desconeixem l'efecte que fa amb nosaltres les medicacions.... a mesura que pasa el temps, t'adones del efecte real.

Carla
Moderador/a

Nombre de missatges : 50
Data d'inscripció : 06/04/2008
Edad : 36
Ubicació : Manresa (BCN)

Tornar a dalt Ir abajo

pastillas per als nens Empty medicació

Missatge  peñacoba Ds Set 29, 2012 1:25 pm

Hola, el meu fill de 16 anys l' han diagnosticat ara de tda,sense hiperactivitat.De moment li donen el rubifen en dosis baixes de 10mg ,ja que el minesceran li provocaba molt mal de panxa.Jo em pregunto, a part de la medicació, l' associació ofereix terapies per millorar l' atenció?Gràcies

peñacoba
Només miro
Només miro

Nombre de missatges : 1
Data d'inscripció : 29/09/2012

Tornar a dalt Ir abajo

pastillas per als nens Empty Re: pastillas per als nens

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum