Associació d'ajuda de TDAH del Bages
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

XERRADA L'ADOLESCENT AMB TDAH...

3 participantes

Ir abajo

XERRADA L'ADOLESCENT AMB TDAH... Empty XERRADA L'ADOLESCENT AMB TDAH...

Missatge  gueta-7 Dv Gen 22, 2010 12:52 pm

Ahir ès va fer la xerrada TDAH I L'ADOLESCENCIA..doncs bè va ser una xerrada molt interesant ,ès va parlar de conductes pautes recorçament,,, El tdah es un trastorn que avui dia molta gent no saben del tot el que significa per això tenim que treballart tant amb ells i amb el resta LA SOCIETAT......ès va parlar que la hiperactivitat la impulsivitat,, conforme et vas fent gran va desapareixent ja que el nen apren a ser mes responsable i pot arribar a controlarse,,respecta al deficid d'atenciò ès l'unic que no desapareix degut a la seva discapacitat intelectual,,la Begoña ens va explicar que aquet deficid d'atenciò es degut a que la part frontal tenim unes cel.lules on s'encarreguen de captar i donar missatges,,doncs bè els nostres nens aquestes cel.lules tenen unes discapacitat d'un 30% menys que unaltre nen sense el trastorn,per tant aquets nens el seu rendiment academic els hi costa molt mès,,iMAGINEU si els nostres fills tenen aquesta mancança el que tenen que treballar per fer com els demés com va dir la Begoña ès com el que porta ulleres i l'hi fan treure i llegir com els demès,,,,( EL POBLEMA DEL TDAH ES QUE NO TE CAP MARCA FÌSICA)ès va recalcar bastant amb la motivaciò d'aquets nens ja sigui a l'escola com a casa...tambè es va parlar de fer pactes amb ells per poder premiar d'alguna manera els seus comportaments,,ens va ensenyar una manera de fer-ho fer un contracte pares fills per fer els pactes.. Comportament,,,Ens va comentar que cuant el nen te un mal comportament els pares acostumem a utilitzar el tu,,exemple; tu no has fet això,,tu no has de contestar d'aquesta manera,,,,doncs bè els pares tenim que cambiar el tu per el jo,,,exemple...jo crec que tindrìas que fer això perque,,,,,jo crec que no ens tens que contentar d'aquesta manera perque..... Tambè va recalcar el tema de la comunicaciò parlar molt amb els nostres fills ès la manera de fer front les coses bones que els hi pasa i les coses negatives,,,Tambè va parlar de que moltes vegades els nostres fills els hi costa molt entendre les ordres que nosaltres els hi estem donan per això avegades cuant els hi diem coses sembla que no ens escoltin,,en realitat no s'anadonen,,


`M'agradarìa que comenteu mès coses del que ès va parlar ahir per poder donar informaciò amb els que no van poder venir a la xerrada,,,jo he fet una mica de resum però segur que hi ha alguna cosa que no he posat.......

MOLTS TONETS A TOTS,,,,,,I GRÀCIES PER LA VOSTRA ASISTENCIA.....

gueta-7
Visitant ocasional
Visitant ocasional

Nombre de missatges : 33
Data d'inscripció : 18/12/2008

Tornar a dalt Ir abajo

XERRADA L'ADOLESCENT AMB TDAH... Empty XERRADA TDAH ADOLESCENCIA

Missatge  lurdes12 Dl Gen 25, 2010 7:38 pm

gueta-7 escrigué:Ahir ès va fer la xerrada TDAH I L'ADOLESCENCIA..doncs bè va ser una xerrada molt interesant ,ès va parlar de conductes pautes recorçament,,, El tdah es un trastorn que avui dia molta gent no saben del tot el que significa per això tenim que treballart tant amb ells i amb el resta LA SOCIETAT......ès va parlar que la hiperactivitat la impulsivitat,, conforme et vas fent gran va desapareixent ja que el nen apren a ser mes responsable i pot arribar a controlarse,,respecta al deficid d'atenciò ès l'unic que no desapareix degut a la seva discapacitat intelectual,,la Begoña ens va explicar que aquet deficid d'atenciò es degut a que la part frontal tenim unes cel.lules on s'encarreguen de captar i donar missatges,,doncs bè els nostres nens aquestes cel.lules tenen unes discapacitat d'un 30% menys que unaltre nen sense el trastorn,per tant aquets nens el seu rendiment academic els hi costa molt mès,,iMAGINEU si els nostres fills tenen aquesta mancança el que tenen que treballar per fer com els demés com va dir la Begoña ès com el que porta ulleres i l'hi fan treure i llegir com els demès,,,,( EL POBLEMA DEL TDAH ES QUE NO TE CAP MARCA FÌSICA)ès va recalcar bastant amb la motivaciò d'aquets nens ja sigui a l'escola com a casa...tambè es va parlar de fer pactes amb ells per poder premiar d'alguna manera els seus comportaments,,ens va ensenyar una manera de fer-ho fer un contracte pares fills per fer els pactes.. Comportament,,,Ens va comentar que cuant el nen te un mal comportament els pares acostumem a utilitzar el tu,,exemple; tu no has fet això,,tu no has de contestar d'aquesta manera,,,,doncs bè els pares tenim que cambiar el tu per el jo,,,exemple...jo crec que tindrìas que fer això perque,,,,,jo crec que no ens tens que contentar d'aquesta manera perque..... Tambè va recalcar el tema de la comunicaciò parlar molt amb els nostres fills ès la manera de fer front les coses bones que els hi pasa i les coses negatives,,,Tambè va parlar de que moltes vegades els nostres fills els hi costa molt entendre les ordres que nosaltres els hi estem donan per això avegades cuant els hi diem coses sembla que no ens escoltin,,en realitat no s'anadonen,,


`M'agradarìa que comenteu mès coses del que ès va parlar ahir per poder donar informaciò amb els que no van poder venir a la xerrada,,,jo he fet una mica de resum però segur que hi ha alguna cosa que no he posat.......

MOLTS TONETS A TOTS,,,,,,I GRÀCIES PER LA VOSTRA ASISTENCIA.....


Hola , a mi la xerrada em va sembla molt interessant, la sicologa ho va explicar tot molt bé i molt detallat.

lurdes12
Només miro
Només miro

Nombre de missatges : 17
Data d'inscripció : 21/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

XERRADA L'ADOLESCENT AMB TDAH... Empty XERRADA

Missatge  sonia Dt Gen 26, 2010 12:54 am

Hola a tots, jo tenia que venir a la xerrada, pero per motius personals, el meu pare ha estat ingresat al Hospital de Badalona tota la setmana passada, i amb va ser imposible de poder assistir-hi, hi ha algunes companyes meves que si que varen ser i l´exit va estar garantit.
Volia disculparme per no ser-hi, ya que el dia 12 vaig anar al Local per coneixer la associació i em vaig comprometre a venir.
M´agradaria de poder estar informada de les següents activitats, mirare de anar al Local el dimarts del mes que bé, i portar l´inscripció.
Gracies per tot
SONIA MILLET FIGUERAS

sonia
Només miro
Només miro

Nombre de missatges : 4
Data d'inscripció : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

XERRADA L'ADOLESCENT AMB TDAH... Empty Re: XERRADA L'ADOLESCENT AMB TDAH...

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum